Pagkat-on Unsa ang CPM ug Giunsa Kini Paggamit sa Pagbadyet sa Online
Unsay Kahulogan sa CPM?
Ang CPM nagbarug sa Cost Per Mille, ug laing paagi sa pag-ingon Cost Per Thousand.
Sa kini nga kaso, 1,000 ka mga impresyon sa advertisement sa usa ka website. Kinahanglan dili kini maglibog alang sa uban pang mga susama, apan lahi, mga termino lakip na ang CPC (Cost Per Click) ug CPA (Cost Per Action / Acquisition).
Unsa ang Impresyon sa Advertisement?
Usahay nga nailhan nga usa ka panglantaw o panglantaw sa ad, usa ka ad impression mao ang katumbas sa usa ka ad server nga gitawag isip tubag sa usa ka hangyo sa panid gikan sa browser sa usa ka user. Mao kana, ug mao ra kana. Ang uban nga mga tawo sayop nga naghunahuna nga ang ad impresyon mga ad nga gipakita ngadto sa usa ka user (bisan nakamatikod niini o dili), sa usa ka website o uban pang media sa online. Kini dili tinuod.
Ikasubo, nagpasabot usab kini nga ang estadistika sa ad impression sa kasagaran sayup, o kaha malinglahon. Hangtud sa 15 porsyento sa panahon, ang mga ad nga gipangalagad sayup. Dayon, adunay mga impresyon gikan sa trapiko sa bot, (usa ka bot usa ka automated nga piraso sa software nga magamit aron mapadako ang mga numero sa trapiko o mga tawo nga SPAM) nga nagpasabot nga walay pisikal nga gumagamit nga adunay higayon sa pagtan-aw sa ad.
Mosangko sa 60 porsyento sa trapiko sa ad gikan sa mga botika. Ug sa katapusan, adunay pagpangilad sa impresyon sa ad. Sa kini nga kaso, ang mga walay hinungdan nga tiggamit nagtago sa mga ad sa likod sa ubang mga ad, nga nagagukod sa mga ad network ngadto sa mga ad nga adunay mas taas nga mga CPM sa site. Kini usab nagpalambo sa mga ad impression numbers, nga nagkantidad sa mga advertiser.
Mahimo nimo mabasa ang dugang mahitungod niini sa niining maayo kaayong artikulo ni Reid Tatoris.
Sa unsang paagi nga ang CPM Breakdown ang Bili sa Pag-advertise sa Imong Website?
Busa, atong isulti nga adunay usa ka website, ug gusto nimo nga gamiton kini aron mag-advertise ug magbayad og kwarta matag bulan. Buweno, kinahanglan ka manglingkod ug mahibal-an kon unsa nga matang sa binulan nga kita ang imong komportable. Kung ang imong website bag-o, ug adunay medyo gamay nga trapiko, dili ka makaangkon og daghang salapi, busa ang imong CPM mahimong ubos kaayo. Kon ang imong website adunay taas nga trapiko, mas taas ang CPM.
Adunay duha ka nagkalainlain nga matang sa CPM rates-natino, ug nagkadaiya. Mas sayon ang pag-uswag sa mga rate kon adunay usa ka tino nga bili sa pagsumpo sa mga ad impression nga gihimo. Ang mga CPM nga Variable mas lisud nga magtrabaho, ug kini nga mga presyo magkalahi pinasukad sa hilisgutan sa imong website, sa nasud nga imong gisudlan, sa advertiser, ug uban pa.
Magbuhat kita og dali nga matematika. Aduna ka'y usa ka website ug kini aberids nga 40,000 ka mga bisita matag bulan, nga adunay total nga 120,000 nga mga pagtan-aw sa panid matag bulan. Unsa ang imong bili sa imong website?
Aw, sa usa ka CPM nga $ 5 (nga gamay sa ibabaw sa aberids alang sa 2017), imo kining kuwentahon niining paagiha:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Daghan nga sa 12 ug nagtan-aw ka sa usa ka website nga adunay kantidad nga $ 7,200 sa ad revenue kada tuig.
Kon imong ikonsidera ang minilyon nga pahina nga nagatan-aw sa pipila ka mga website nga nag-alagad matag bulan, imong makita kung unsa ka mapuslanon ang marketing sa CPM sa pipila ka mga site. Sa pagkatinuod, ang labing malampuson nga mga kontribyutor sa YouTube naghimo sa milyonmilyong dolyar kada tuig gikan sa usa lamang ka bahin sa ad revenue nga nakolekta sa YouTube gikan sa ilang mga panid.
Kon Unsaon ug Asa Makuha ang Traffic Advertising sa CPM
Kon nabasa nimo ang tanan sa ibabaw ug interesado nga makamugna ang kinitaan sa CPM pinaagi sa imong website, ang sunod nga lohikal nga pangutana mao "asa ko magsugod?"
Dili ka makahimo nga makaduol lamang sa mga kompaniya ug hangyoon sila nga magsugod pagbutang sa mga ad sa imong site. Adunay mga website ug mga negosyo nga gitukod sa pag-alagad sa trapiko sa mga lugar sama sa imo, ug kini sayon kaayo nga magsugod.
Ang pipila sa mga labing maayo nga magsugod uban sa:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Paghimo og mga account uban sa pipila niini, ug eksperimento. Sa higayon nga makakita ka og usa ka programa nga nagsangkap sa imong website ug nagdala og maayo nga kita, padayon kini.